Kundesenter


Priser/Betaling

 

Alle priser er oppgitt i NOK og er ekskl. MVA.for bedriftskunder og inkl. MVA for privatkunder. Faste kunder som har kreditt hos oss får tilsendt faktura pr. post/mail.
Herregård & SAA AS Nettbutikk tilbyr sikker betaling via Klarna.

Levering

 

Bestilte varer sendes med Norlines for bedriftskunder og Posten for privatkunder. Varene blir som regel sendt fra oss innen 2 virkedager fra ordredato

Reklamasjon


Dersom det foreligger en mangel eller er feil ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget det, gi oss skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg feilen. Send gjerne med bilde av feilen/mangel dersom dette er mulig. Vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett


I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema(som lå vedlagt i forsendelsen). Du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjema

Returrett


I henhold til lov om angrefrist, kan alle varer returneres innen 14 dager. Varen returneres i samme stand som den er mottatt og i originalemballasje. Alle merkelapper må være på produktet. Du betaler selv kostnaden for returporto. Angrerettskjema skal være ferdig utfylt når vi mottar det. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.